Advertisement

Lahore High Court has ordered the closure of schools from December


Lahore High Court has ordered the closure of schools from December





 

 لاہور ہائیکورٹ نے 23 دسمبر سے جنوری کے پہلے ہفتے تک سکول بند رکھنے کا حکم دے دیا۔ جج شاہد کریم نے 23 دسمبر سے 4 جنوری تک اسکول بند رکھنے کا حکم دیا۔


لاہور ہائیکورٹ میں سموگ سے متعلق درخواستوں کی سماعت ہوئی۔ پنجاب حکومت کے وکیل نے عدالت میں فیصلہ دیا کہ پنجاب کے سکول 23 دسمبر تک بند رہیں گے اور جلد نوٹس جاری کیا جائے گا۔ جس پر عدالت نے کہا کہ اس سے سموگ میں مزید بہتری آئے گی۔ جج شاہد کریم نے درخواستوں پر سماعت آئندہ ہفتے تک ملتوی کر دی۔


وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود نے بھی جمعرات کو کہا کہ سکولوں میں موسم سرما کی چھٹیوں کی تاریخ کا اعلان ایک دو روز میں کر دیا جائے گا۔ شفقت محمود نے کہا کہ نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) نے تعلیمی اداروں میں جاری ویکسینیشن مہم کی وجہ سے موسم سرما کی تعطیلات میں تاخیر کی۔


وفاقی وزیر نے اسد عمر سے بھی ملاقات کی اور 20 دسمبر سے موسم سرما کی تعطیلات کا اعلان کرنے کی تجویز دی۔شفقت محمود کا کہنا تھا کہ موسم سرما اپنے عروج پر پہنچ رہا ہے، موسم سرما کی تعطیلات کا جلد اعلان کیا جائے۔ اسد عمر کا کہنا تھا کہ سردیوں کی تعطیلات کا اعلان اداروں میں جاری ویکسینیشن مہم کے خاتمے کے بعد کیا جانا چاہیے۔

Post a Comment

0 Comments